torstai 1. tammikuuta 2009

Kylmää on eikä pistoja tule ainuttakaan

Morjensta kaikille!
Tässä sitä taas istutaan. Pistelyt ovat tauolla. Neulominen miellyttää nyt enemmän. Jokin ihmeen korinpohjaneuleen neulomisvimma on iskenyt. Ja nallejen myös. Mutta eivätköhän ne pistelytkin tule sieltä sitten omana aikanaan.
****
Myöhemmin saman päivän iltana....

APUAAAAAAAAAAAAAAAAA! Nyt se päivä sitten koitti! Ja just kun mulla olis NEULOMISVIMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Mutta luvattu mikä luvattu. Mun TÄYTYY pistellä se lahja kun kerran lupasin! Pacta sunt servanda, sanoi oikeustiedon opettajani usein. Se tarkoittaa "sopimukset sitovat". Ja minulla on sellaisen ihmisen maine, että lupaukseni pitävät.
Ai mistä on kyse? No häälahjasta tietenkin! Yksi miespuolinen ystäväni on mennyt kihloihin, ja minä olen antanut hänen häälahjansa odottaa, jotta en vain vahingossakaan anna sitä liian aikaisin. Mutta nyt hänellä on sormus sormessa, ja kihlat on vaihdettu. Siispä minun on pistettävä neula suihkimaan. Hääpäivää en tiedä, mutta tehtävä se lahja on!

Annetaan neulan suihkia!

2 kommenttia:

  1. Kiva huomata että olit taas vieraillut sivuillani=)
    Käsityö rikasta uutta vuotta 2009=)

    VastaaPoista
  2. Kiitos viestistä! Nyt pitääkin pistää neula heti alkuvuodesta suihkimaan, kas kun yksi häälahja *täytyy* saada tehtyä. AAPUUAAA...mutta kai tämä tästä.

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita! Comments are welcome!